Sommarplaner

Sommaren 2012 ska jag åka på språkresa till ön Malta och träna på engelska språket och träffa nya vänner från hela europa! Jag kan välja mellan tre olika hotell, Rivera Resort, Sun crest hotell eller Ramla Bay resort. Helst vill jag bo på Rivera hotell, det är ett spa hotell och ligger vid ett lugnt ställe med solnedgång över medelhavet från balkongen :) Hotell Sun crest verkar fartigare för de har vattenland och massor av lekar och tävlingar på hotellet under kvällen och helgerna.. Vilket tycker ni jag ska välja?

Jag ska iallafall åka på språkresa mellan juni juli nångång. Jag ska åka med sts.se och tänker gå STS International, då kommer det elever från hela europa. På hotellet bor man 2-3 elever i varje rum och på förmiddagen går man i skolan och eftermiddagen anordnas utflykter och tävlingar, på fritiden kan man vara på stranden med sina nya klasskompisar och på helgerna vara på STS Discon. De är också en utflykt till huvudstaden Valletta för shopping och sightseeing :D







Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Oh tack så jättemycket, va glad jag blir :) är allt bra med dig idag?? =) Kram

2011-11-25 @ 19:06:30
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag var på språkresa i Malta för 3 år sedan, en riktig upplevelse så jag säger bara: GÖR DET!! Jag var i en stad som hette St Pauls Bay, verkligen super bra. Du kommer få minnen och vänner för livet! :)

2011-11-25 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0