3/1-12

Gick upp och åt frukost så sent som 11, men jag var ändå dötrött.
Åkte med mamma in till stan. Påvägen stannade vi på banken, jag startade upp ett sparkonto. Nu ska jag spara 400 kr varje månad. Så i sommar blir det Rom!
Stannade även på posten och hämtade ut ett paket från Nelly. Visar er imorgon vad som var i. Tre snygga tröjor kan jag säga att de var.

Möte upp Hanna- Louise runt halv tre på stan och vi gick och åt en varsin sallad på waynes. Jag tog en avocdo sallad :) supergott! Det var trevligt att träffa Hanna-Louise, det var jätte länge sedan sist.

Klockan fyra gick jag och fixade naglarna, det blev fransk manikyr. Jag blev jätte nöjd och de som jobbade där var jätte snälla. Ska tillbaka om en månad. Visar bild imorgon.

Nu sitter jag och. Kollar på CSI New York med mamma och äter sura bilar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0